我今年用了很多左腦!
上星期剛完成了Statistic的考試,這個星期己開始Economics的lecture。是我第三科要面對數字及理性分析的科目。上次考完試後,朋友取笑今年真喺鍛鍊我不少左腦,make噃個balance。我反笑本來自己右腦得左腦唔得,而家攪到亂晒,左右腦都痴晒線呢。
話說回頭,都好開心可以順利完成了Accounting及IDA呢兩科。IDA還沒有我預想中困難,可謂輕輕鬆鬆下完成了(實在太囂張啦!)。今科Econ,應該很tough,整喺解釋一個concept,都有4個graphs、8個dimenions、十幾條curve……天呀!請給我多點時間!
賽前準備已有,開始每日攞免費的英文報紙(可惜只是揭揭吧!) 放學買了經濟雜誌,且怕也只會選擇性看看吧!
沒興趣就是興趣,不過未涉擸過亦不知自己的能耐。可能…….我將來會是一個數學家呢!哈哈哈…….欣宜,但喺我都喺唔會記得食飯錢架。
上星期剛完成了Statistic的考試,這個星期己開始Economics的lecture。是我第三科要面對數字及理性分析的科目。上次考完試後,朋友取笑今年真喺鍛鍊我不少左腦,make噃個balance。我反笑本來自己右腦得左腦唔得,而家攪到亂晒,左右腦都痴晒線呢。
話說回頭,都好開心可以順利完成了Accounting及IDA呢兩科。IDA還沒有我預想中困難,可謂輕輕鬆鬆下完成了(實在太囂張啦!)。今科Econ,應該很tough,整喺解釋一個concept,都有4個graphs、8個dimenions、十幾條curve……天呀!請給我多點時間!
賽前準備已有,開始每日攞免費的英文報紙(可惜只是揭揭吧!) 放學買了經濟雜誌,且怕也只會選擇性看看吧!
沒興趣就是興趣,不過未涉擸過亦不知自己的能耐。可能…….我將來會是一個數學家呢!哈哈哈…….欣宜,但喺我都喺唔會記得食飯錢架。


2 Comments:
蝦,你幾時同鄭欣宜食過飯,乜我唔知嘅?
“怡”呀!!!!! ﹝如果有得揀,我會用font 40 + BOLD + highlight閃色!﹞
I am so so so so so so sorry !! 我知喺無法補償你心靈嘅損失架啦,最多比你做番100次「小賤人」吖?
Post a Comment
<< Home