喚醒沉睡了的左腦
承如本人於profile裡所說,我的左腦是屬於先天性malfunction的。好不幸,本人最近修讀的一個master課程,裡面有一科必修的Accounting for Management。大鑊!本人向來是數字白痴,再加上一大堆邏輯思維的理性分析,真是挑戰小妹的左腦極限(本來都己經無ram架啦)。
細心想想,其實Accounting是一個非常科學化及有智慧的學科,它把很多事情將之量化及程式化,從而得出有些analytical的分析。Sorry,雖然at this moment,我依然暗駡做咪做囉,駛咩要計一大串先知個答案。
Accounting裡面有一個theory叫double-entry system,本人不打算以我有限的知識去解釋此理論,但細心思考,這個theory的確講得好啱。如果人生都好似一個T-account,唔知debit咗財富,喺咪會credit健康;又或者debit事業,就會credit愛情。喺你嘅balance sheet裡面,喺咪會Asset=Liability+Owner's equity?
Oh sorry,我又喺到天馬行空。左腦,唔該醒醒啦!
承如本人於profile裡所說,我的左腦是屬於先天性malfunction的。好不幸,本人最近修讀的一個master課程,裡面有一科必修的Accounting for Management。大鑊!本人向來是數字白痴,再加上一大堆邏輯思維的理性分析,真是挑戰小妹的左腦極限(本來都己經無ram架啦)。
細心想想,其實Accounting是一個非常科學化及有智慧的學科,它把很多事情將之量化及程式化,從而得出有些analytical的分析。Sorry,雖然at this moment,我依然暗駡做咪做囉,駛咩要計一大串先知個答案。
Accounting裡面有一個theory叫double-entry system,本人不打算以我有限的知識去解釋此理論,但細心思考,這個theory的確講得好啱。如果人生都好似一個T-account,唔知debit咗財富,喺咪會credit健康;又或者debit事業,就會credit愛情。喺你嘅balance sheet裡面,喺咪會Asset=Liability+Owner's equity?
Oh sorry,我又喺到天馬行空。左腦,唔該醒醒啦!


10 Comments:
咁你個課程有冇教有啲數,呢世都bal唔到
咁應該唔撥入accounting的範籌
別灰心,乜都bal到嘅,現乎你開多個咩item去bal
ie. “debit事業,就會credit愛情”同時,仲可以debit更美的愛情(receivable)、更闊的視野....
此乃更高的accounting層次——做數!
yi, 呢個喺triple entry system wow,咁我receivable裡面應該儲落好多$。咁當你的Mr. Right 出現,喺咪會debit 拍拖account, credit番愛情receivable;當你debit結婚,就會credit追求者, 另一方面亦喺一個liability喎,咁即喺要debit.....??hmhm....好亂呀!
Keep it up, Miu Miu! When things don't get balanced, ask Connie!
Best of luck with the T-bone!
Thank you for your encouragement. However, I am afraid connie ku will kill u as it sounds she owes me. haha....
有乜唔balance就問小谷?唔通佢除咗係qualified accountant仲係心理學顧問或愛情幸福指導員?
睇你個白癡都係讀唔掂架喇.放棄吧啦.
陳生,嘜你咁無品架,唔好喺到攪攪震,我揾「實Q」嚟拉你架....
嘩! 乜呢度原來咁熱鬧架!
Post a Comment
<< Home