Wednesday, January 24, 2007

城中熱話

自從MIU MIU宣佈讀書後,坊間普遍有幾種反應:
(1) 有數人問我受了甚麼刺激……??
(2) 有兩位男士表示欣賞,仲話即刻加分比我。(come on, 我要加分來幹麼??)
由於MIU MIU實在書不離手(如午飯時間、在船上等等),令本部門同事實在啞不忍賭,並贈上四字「格格不入」,不能接受我由玩樂派轉型學術派。

MIU MIU的確只好風花說月,正所謂有咁耐風流,都有咁耐折墮。又或者出得嚟行,預咗要還。點都要讀一次架啦,咪當了咗件心事囉。
記得曾經喺中學時段,有一陣子突然發掘了讀書的樂趣,(唔知喺咪咁啱那時冇拍拖)因此那段期間很enjoy讀書,絕對唔覺得是一件苦事。

人越大,做任何事都越認真。因此我好認真去學打golf,好認真去滑水,好盡情去玩樂,當然唔可以唔認真讀書啦。”Work hard, play hard” – It is always my philosophy。「讀書不是求分數」,當你回想轉頭,過程永遠令人最enjoy。

同事們,忍忍啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home