Thursday, November 22, 2007

偉大的公公

Coffee同豆豉已經集萬千寵愛於一身,魅力更征服了一向好驚動物的華姨姨,同埋好憎動物的婆婆。

最近Coffee同豆豉暫住公公家中,適逢四姨媽(即本人)亦回家吃飯。當晚公公發現Coffee玩開的公仔爛了,我叫公公丟掉那公仔,否則Coffee很容易會吞了掉出來的綿花。

雖知公公居然拿起針子盒,打算幫Coffee鏠補個公仔。Come on,我咁大個女都未見過公公鏠針,真喺有點感動、又有點吃醋。想必當初兒時,爸爸也是這樣為我們鏠補衣服的。(希望有啦?)

Coffee、豆豉,你喺得嘅!

Wednesday, November 21, 2007

Sunday, November 11, 2007

我今年用了很多左腦!

上星期剛完成了Statistic的考試,這個星期己開始Economics的lecture。是我第三科要面對數字及理性分析的科目。上次考完試後,朋友取笑今年真喺鍛鍊我不少左腦,make噃個balance。我反笑本來自己右腦得左腦唔得,而家攪到亂晒,左右腦都痴晒線呢。

話說回頭,都好開心可以順利完成了Accounting及IDA呢兩科。IDA還沒有我預想中困難,可謂輕輕鬆鬆下完成了(實在太囂張啦!)。今科Econ,應該很tough,整喺解釋一個concept,都有4個graphs、8個dimenions、十幾條curve……天呀!請給我多點時間!

賽前準備已有,開始每日攞免費的英文報紙(可惜只是揭揭吧!) 放學買了經濟雜誌,且怕也只會選擇性看看吧!

沒興趣就是興趣,不過未涉擸過亦不知自己的能耐。可能…….我將來會是一個數學家呢!哈哈哈…….欣宜,但喺我都喺唔會記得食飯錢架。